2020/10/13

Berandu Baina!

Kaixo Alaitz naiz. 

Azkena naizela uste dut.. Baina banoa.

Lezamarra naiz.

Irakaskuntzan hainbat urte eman ditut,  baina azken urteak HH n ibilitakoa. Aurten hezkidetzako proiektuan sartu gara eta nik hartu dut horren ardura. Hau dela eta, izan dut ikastaro honen berri, eta berehala apuntatzea erabaki nuen. Lagungarria izango zaidalako. 

Era berean nire herriko zinegotzia ere banaiz, eta emakume eta politika uztartzeko ere erabilgarria izango dudala uste dut. Berdintasun arloan aldaketak eman behar direlako ere. 

Eta azkenik ama ere banaiz eta nire alabaren eskolan ere desikastea asko egin behar dela uste dut, eta horretan nabil Kontseilu eskolarrean eragiten saiatzen. 

Nire lagunek alaia, positiboa eta jendea entzuten dudala esaten dute,eta nahiko zuzena, naizela. 

Uste dut batzuetan gauzak lar pertsonal hartzen ditudala, eta batzuetan arazo gutxiago izango nituela ixilik geldituko banitz... Baina ezin dut ixilik gelditu egoera batzuen aurrean.

Zapalkuntzak nahiko txarto daroadaz eta nahiko txarto daroat jendea uste duena bera dela munduko erdigunea eta besteak berdin zaiena... Enpatia gutxiko jendea ez zait gustatzen. 

Sortutako taldea ziur nago polita izango dela, edukiarekiko sentsibilitatea dugulako guztiak. Eta nahiko anitza dela iruditzen zait. Aniztasun horrek denak zerbait ikasteko baliogarria izango dela, eta desikasteko, iruditzen zait. 

JAKINTZA, KONTZIENTZIA IZATEA ETA KULTURA  aske egiten zituena dela uste dut, baina beti zerbait ikasteko dugula kontutan hartuta. Ikuspegi horrekin eta kementsu izaten lortzen dira gauzak . Norbera  eta taldean ekinez lortzen direla aldaketak. 

Pipiren fans a naiz 😆😆, bere garaian iraultzailea izan zen eta gaur eguneko estereotipo ekin apurtzen du. Animali bat izatekotan, ahuntza izango nintzen ala sugandila.

Kolorea Morea edo eta nire alabak esaten duen bezala, Ortzadar kolorea dira gustokoenak.Emakumea eta aniztasuna adierazten dutelako.

nire abestia




                    Azken egunetan bideo hau bidali didate eta zuekin konpartitu nahiko nuke. 





#Alaitz #Aurkezpena


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina