2020/10/14

Montse Garciaren aurkezpena ( bazen garaia)

 Kaixo guztioi!

Montse garcía nauzue, Laudiokoa. Gasteizko IPI Samaniegoko irakaslea naiz (ingelesekoa hain zuzen ere) eta aurten hezkidetza arduraduna ere bai. hau da hemen egoteko arrazoi bat baina ez bakarra.

Gure ikastetxeko ikasleen aniztasuna aberastasun eta indargune gisa ikusten dut. Baina aldi berean, askoz nabarmenagoak dira ikasleen arteko desberdintasun sozialak eta kulturalak. Ondorioz, sortzen diren gatazkak askoz konplexuagoak dira konpontzeko ( eta aurten tutore izanda, are gehiago eta hurbilago ikusten dut). Hori da hemen egoteko bigarren arrazoia: Ziur nago zuen artean behar ditudan erantzunak eta laguntza topatuko ditudala.


Ezin dut kolore bakar bat aukeratu. Berdea eta morea dira gehien gustatzen zaizkidan koloreak.

Berdea, natura eta lasaitasunarekin lotzen baitut.

Eta morea, ez dakit zergaitik baina ondo eta alai sentiarazten nau.



Animalia izango banintz, txakur lasai bat izango nintzateke; zure alboan eserita (edo lo) egun osoa pasatzen duenetariko bat.



Hemen uzten dizuet nire abesti maitatuenetariko bat entzuteko linka ( edo saiatu naiz egiten): Tracy Chapmanen "Behind the Wall". Azaroaren 25 "ospatzeko" eguna aukera daukadanean ingeleseko klasean, hau erabiltzen dut.





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina