2020/10/12

Tira...Banoa!

 Kaixo!!

Ba...ni Izaskun naiz, Portugaletekoa. Hemen esaten dugun bezala "portugaluja de pro".
Hiru hitzetan definituko banintz, hauek lirateke:

MAISTRA: Nahiz eta urte batzuk Eskola Publikan lanean daramatzadan, oraindik ere ordezkoa izaten jarraitzen dut eta bizitza osoan horrela jarraituko dudala uste dut. Horrek aukera eman dit eskola pila bat ezagutzeko eta lan egiteko modu asko ikusteko. Batzuk besteak baino hobeak, baina denak abesgarriak. 

    Iaz 11 urte Haur Hezkuntzan egon ondoren, musika plaza bat esleitu zidaten eta erronka handia izan zen. Aurten beste erronka handiago batekin egin dut topo. Lehen Hezkuntzako 3. mailako tutorea naiz (inoiz ez naiz egon Lehen Hezkuntzan tutore moduan) , beraz, erabateko ikasteko ikasturtea izango da.


FEMINISTA: Bizitzaren bidezidorrek , bizitza osoan zehar emakumeen* eskubideen alde borrokatu nahian, Portugaleteko Mugimendu Feministan militatzera eraman ninduten. Horrek aberastu egin nau pertsona gisa, eta azken urteotan izugarrizko esperientziak (onak eta ez hain onak) bizitzeko aukera eman dit, orain naizen izatea eragin dutenak.







PERTSONA ONA: Horrela definitzeak harrokeria dirudi, edo gatzgabekoa, baina nire bizitzan praktikatzen dudan zerbait da. Egunetik egunera hobeto egoten eta hobeto izaten saiatzen naiz, nire onerako eta nire alboan daudenerako.

Ikastaroari dagokionez, hazten jarraitzeko, ikasteko eta partekatzeko gogo handia sentitzen dut (zuen aurkezpenak irakurri ondoren, esperientzia hau zuekin partekatzeko zorte handia dudala uste dut), baina urdailean isurtzeko sentsazio oso handia ere badut. Denborarekin pasatuko zaidala uste dut.

Trivaderen abesti bat partekatzen dut zuekin. Espero dut 22 aste hauetan gizarte kutsatu honetan koherenteagoak izaten lagunduko diguten tresnak lortuko ditugula.










Eta amaitzeko nirekin doan esaldia (etxeko egongelan ere jarri dut):

"Beti daude mila ekhi hodeien atzealdean".








iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina