2021/10/25

Binamismoa apurtu, sistema deseraiki

Aste honetako materialak oso interesgarriak iruditu zaizkit. Sexua, generoa, transfeminismoa... terminoei buruz emandako informazioak, alde batetik, horietan sakontzen lagundu dit, eta bestetik,  ikasteko geratzen zaidan guztiaz ohartzen.

Ikasitakoa horrela laburduko nuke




Betaurreko moreekin, aniztasun begiradak izeneko sarrera hautatu dut zuei gomendatzeko.

Zergatik aukeratu dut? Sufrimendu hitza erabiltzen duelako, binamismo horrek pertsona askorengan eragiten dituen ondorioak azaltzeko.

Kultura hegemonikoak eragindako egoera horiei izena eta abizena jartzen dizkiegunean, duten garrantzia ulertzeko gai gara. Nire inguruan ikusi dut eta ikusten dut jendea sufritzen nor diren, nola janzten diren edo nor maite duten azalpenak eman behar izateagatik. Sufrimendua eta horrek erakarren higadura emozionala amaigabea da. Nahikoa da!!.

Errealitatea askotarikoa bada, gure begiradak ere horrelakoa izan behar du. Nire inguruan ideia horien eragile trasmititzaile bihurtzea espero dut.

Amaitzeko, Josebe Iturriozen bideoa ekartzen dizuet oso egokia iruditu zaidalako trasfeminismoa hobeto ulertzeko. Gai honi buruz piztu zaidan jakinmina asetzeko baliogarria suertatu zait.




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina