2021/10/25

Patukoak pikutara!

Patu, Patu...Patukorik?

Leloa


Lehenik eta behin, ez naizela nahastu hizkuntzekin argitu nahi dut. Euskara, gaztelania eta aste honetako bideoan azaldutako istorio arteko hitz jolasa da.

Blog sarrea:

Maider Otxoa de Albaren sarrera aukeratu dut. 

Nik idatziko nukenaren oso hurbil dagoelako eta Maiderrek aukeratu zuen aurreko ikasturteko sarrera oso erakargarria egin zaidalako: idazleak erabiltzen duen ezizena, abestia oso ona da eta bideoa zoragarria (bai esku hartzea bai Aitaren papera).

Konturatu naiz..., nire jakin mina piztu du..,

Aipatutako bideoak "Binta y la gran idea" kontuarazi nau pertsona gehiagok kultura aldaketa nahi dutela,  Humberto Maturanak nire jakin mina piztu zuen eta guzti hau bat dator bere elkarrizketetan azalten dituen hainbat ideiarekin. Nire inguru hurbilean... bloga idazten ari naiz eta bideo partekatuko dut txakur paseoko kuadrilako kide batekin eta hau zuekin.


 

Lantzeko oztopoak: 

"Todo proceso de cambio cultural 

comienza por un proceso 

de transformación individual." 

(H. Maturana eta Matriztika)



Banakako transformazio-prozesua, gure aukera eta gure oztopoa da
 
Nola lortu dezakegun hezitzaile bakoitzak banakako transformazio-prozesua egitea?


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina