2016/10/10



NIRE  AURKEZPENA

Ez zait erraza egiten nire aurkezpena egitea, eta are gutxiago idatziz eta horrelako toki batean. Nork irakurriko ote du? Nola ikusiko dute? Gutako askok ditugun beldur edo kezkak izango direla suposatzen dut. Orain arte ez dut horrelako talde birtualean inoiz parte hartu. Eta egia esan beldurra edo… halako bertigo bat ematen du. 

Nonbaitetik hastearren…  Garazi dut  izena  eta 9 urteko neskatila baten ama naiz. Ez nago hemen baina ez ama bezala, ezta gehienak zareten irakasle moduan ere. Zegaitik nago bada hemen? Bere garaian psikologiako ikasketak egin nituen, eta langabezian daramat denborada luzetxoa… Eta ikasteko gogoa edo beharra neukan. Neure buruarentzat eta zergaittik ez, baitta etorkizunean arlo honetan lan egiteko aukera zabaltzeko ere. Eta gai hau oso erakargarria iruditzen zait.

Hezkidetzarekin izan dudan harremana egunero guztioi bizitzea tokatzen zaizkigun egoerak izan dira. Bai nire alabaren ikastetxeko textu liburuekin, parkean, lagunekin… eta bizitzako bestelako momento askotan. Jendartearen ber-ikaskuntza, ber-hezkuntza dela oinarria iruditzen zait.  Eta hor jarri dut nik ikastaro honen helburua. Berezko hezkuntza formal zein ez-formalaz gain gazte zein helduekin  egin behar den lanean. Gakoa baina hor dago… Nola egin?  Kolorez jantzi dezagun mundua.

Ni kolore bat banintz, egunaren arabera kolore bat edo beste izan naitekeela esango nuke; umorearen, indarraren, desioaren… arabera. 

 Eta animalia… Arranoa. Txiki txikitatik liluratu nau arranoaren hegaldiak. ASKATASUNA. Bere sentzu guztietan. Askatasun sentsazioa sortarazten dit  animalia honen hegaldiak.  

Hasitako bide honetan, zuekin batera askatasun hori eraikiko dugulakoan…

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina