2016/10/09

Aurkezpena. ALASNE GURIDI



Kaixo:
Ni Alasne naiz , oñatiarra eta Bergarako San Martin Agirre ikastetxean lan egiten dut irakasle gisa.
Ikastaro honetarako nire lankide batek eman zuen izena, baina azkenego momentuan ezin egin izango  zuela eta niri eskeini zidaten. Egia esan, ezuztean harrapatu ninduen  baina argi dagoena da hezkidetzan oraindik asko dagoela egiteko eta egin beharra dagoela , beraz aurrera, esan nuen.
Nire ezaugarri onei buruz, ondo ezagutzen nautenek diote pazientzia handikoa naizela eta entzuten dakidala eta txarra  edo hobetzeko, berriz, lotsatia naizela .
Koloreari buruz, berriz, esango nuke momentuaren eta egoeraren arabera kolore bat  edo bestea  aukeratuko nukeela.
Ikastaro honetan espero dut hezkidetzan esku hartzeko estrategia desberdinak, proiektuak   … ezagutu eta ikastea gero arlo profesionalean zein pertsonalean  aurrera eramateko. Esan behar dut baita ere ikastaro birtualen mundu honetan berria naizela eta  horretan zer ikasi  ere badudala.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina