2017/03/09

GATAZKAK FEMINISMOTIK, AUKERA!




Iaz Begoña I.Ek egindako posta gustatu zait, feminismoak egiten duen irakurketa plazaratzen duelako eta hainbat baliabide eskura jarri dituelako:


Baliabideen atalean: 

Gatazkak lantzeko baliabideak bilatzen nenbilela Llanas elkartearekin egin dut topo. Beraien web orrian kuxkuxeatzen ibili naiz, eta gatazkak konpontzeko genero perspektiba lantzen dutela ikusi dut, beraz plazatxo honetan duzue ikusgai.

Bestetik Gasteizko Berritzegunean duten web orrialdea ikusten ibili naiz eta ikaskuntza koperatiboa lantzeko baliabide desberdinak dituztela ikusi dut, hauetariko batzuk interesgarriak iruditu zaizkit. Hainbat euskarri baliagarri guztion eskura jarri dituzte. Sartu eta baliabidez hornitu! 

https://sites.google.com/a/berrigasteiz.com/ik-araba/home

Eta eremu hezitzaileetan zeintzuk dira erronkak gatazkak modu hezkidetzaile batean bideratu ahal izateko? 


  •  Gatazkaren esku-hartzeak egiten ditugun guztietan genero-analisia kontuan izan.
  •  Gatazkaren inguruan dauden mitoak landu eta kontzeptuaren aberasgarritasuna landu.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina