2017/12/10

Emakumeak protagonista



Aurreko nire post batean ere aipatu nuen, eta Dian Fossey zoologoaren jarraitzailea naiz.
Gorilekin bizitzeaz gain, animalia horien zenbait  ikerketa eta kontserbazioan aritu zen.
Bere bizitzaren inguruko filma ere badago.

Elhuyar Fundazioa eta Emakunden egindako postarra ere konpartitu nahiko nuke zuekin




Iazko posten artean Olatzena hautatu dut, bertan Edurne Pasabanen inguruko aipamean
egiten duelako, betidanik niretzat erreferente izan da

Hezkuntza formalerako erronkak:
  • Egunerokotasunean emakumeen ekarpenak ikusarazi
  • Ekarpen horiek baloratu
  • Emakumeen ekarpenak ezkutatzeko erabiltzen diren mekanismoak identifikatu eta desaktibatu
Horrez gain emakumeen ahalduntzea eta testu-liburuak aztertzea ezinbesteko lana da



Irakurgaia irakurtzean jakin dut orain arte bai Batxilergoan zein Unibertsitatean erakutsi
didatena okerra dela: betidanik entzun dut  DNAren egitura Watson eta Crick-ek
aztertu zutela, baina orain badakit Rosaling Franklind izan zela



Amaitzeko irakurgaiko esaldi bat konpartitu nahiko nuke zuekin:
“Emakumeek ama eta zaindariak bezala etxeko ardurak izateaz gain, lan politiko,
sozial, ekonomiko izugarria egin dute, gizonezkoek egin duten Historian agertu ez dena.”

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina