- Irakasleekin autoezagutza eta autokontzeptua lantzeko tailerrak egin ikasleei trataera egokia eman ahal izateko
- Eskolakide guztien ongizatea bilatzen duen egitasmoa izatea
- Ikasleekin ikastetxean pertsonekiko, gauzekiko eta inguruarekiko tratu ona sustatzeko protokoloa osatu.
- Zaintza lanei balioa eman eta praktikan ipini.
- Ikasleekin maitasuna, laguntasuna eta errukia bezalako baloreak sustatzen dituzten jarduerak egin.
- Bake eta indarkeria eza kultura sustatu.
- Estereotipoak orokorrean eta maskulino – femeninoarekin lotuta daudenak landu.
- Maitasun erromantikoaren ideia desmitifikatu eta beste eredu batzuk eman.
- Elkar ardurari balioa eman eta eredu positiboak erakutsi.
Baliagarriak izan daitezkeen materialak:
“emozioen abordatzeak, orokorrean, eta maitasunarenak bereziki, identitateen,
narrazioen, posizio sozial eta ekonomikoen eta esperientzien arteko konexioen azterketa
aberasten du; genero, klase, etnia, botere, adin eta sexualitate-harremanei buruzko
hausnarketa sustatzen du; eta bakarkako jarduera zein kolektiboen konplexutasunera
beste modu batez hurbiltzea ahalbidetzen digu. Beti ere, lokala eta globalaren arteko,
pertsonala eta politikoaren arteko loturak kontuan hartzen dituzten begirada zehatz eta ez
inuzenteetatik”. Mari Luz Esteban
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina