2019/11/05

                       
                    SEXU GENEROA SISTEMARI BURUZ HAUSNARTZEN.


-ZU ZER ZARA? NESKA? MUTILA?
EMAKUME EDO GIZONA ZARA, HOR DAGO GAKOA.

niño niña bilaketarekin bat datozen irudiak
Zergatik?
Jendarteak jaiotzen garenetik horretara bultzatzen gaitulako neska edo mutila aukeratzea, eta zergatik? bizitz proiektu bat duelako prest neska eta mutilentzat, bakoitzarentzat berea.
Baina beste gauzen artean Itziar Zigak aipatzen duen bezala "bi sexu 2 genero".
ZALANTZAN JARTZEN DU.
Jarri ahal dugu duk zalantzan noiz bait, gehiengoak ez dut uste, ez dugu ez ta gaia planteatu, pentsatzen jarri, hortik ere ohartu behar dugu kritika, hausnarketa, kuestionamendua, norberak bere buruarekin eta besteekin ere egin eta partekatzea beharrezkoa da, Zergatik ez nesla edo mutika izan adibidez.
Zer da maskulinoa?
Zer da femeninoa?

ZALANTZA FEMINISMOAK SORTU DU.Berriz Querek esaten du,  Aske bizitzeko suntsitu behar dira sexu generoari buruzko estereotipoak.
Zalantza hau irekitzeak egin du egun zabaltzea aukerak neska eta mutiletatik AT.
Izan gaitezen aske, norbera sentitzen den gisa¡¡¡¡
#Nik erabakitzen dut.https://youtu.be/AJYtWIQpTw0Emma Lobatok bere artikuluan Construyendo el Género. "La escuela como agente coeducador" (7.orr.)
Haur hezkuntzan jolasak eta jostailuak ideien elkar trukerako espazio dira, diskurtso hauek denon adostasuna eskatzen dute eta zer ikusi handia du helduen imitazioarekin, zentzu honetan nagusia bitartekaria da (1984,1988),Brunerren hitzetan garrantzitsua da, diskurtso batzuei balorea ematen badiogu baesik gabe gera daitezke ez direlako eredu gainartzaileak. Eskolak era berean mugatu edo deuseztatu egin behar du, praktika sexista eta diskriminatzaileak.

Sexu identitarearen zeinu hizkuntza.
#Josune
#Hezkidetza
#Sexu generoa
https://youtu.be/DbWucgDlFm4Eskolak  En los ámbitos educativos tempranos, como es la Educación Infantil, el juego y los juguetes constituyen un espacio de intercambio de ideas y de discursos que implican el consenso y que tienen mucho que ver con la imitación del mundo adulto, en este sentido consideramos que la labor mediadora del adulto en el juego, en el sentido en que la entiende Bruner (1984,1988), es muy importante. Puesto que permite dar valor a ciertos discursos que podrían ser desprestigiados o descalificados por no atenerse a los modelos dominantes. A la vez la Escuela debería limitar o eliminar, en la medida de lo posible, lasEm practicas discursivas sexistas y discriminadEmmoras.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina