Beldurtzekoak dira
orokorrean Gaia lantzerako orduan agertzen diren datuak orientazioa eta lan
munduaren inguruan. Horietatik, deigarria egin zait ikertzaile eta irakasleen
bataz besteko datuak (2028an jasoak)
Emakumeen…
%5,26 Irakasle emeritua
%25,39 Katedratua
%29,43 Tesi zuzedatzaileak
%66,67 Irakasle laguntzaileak
Bestalde, lan
munduan, emakume eta gizonezkoek oraindik ere soldatan ezberdintasun handiak
jasaten ditugu. E.A.E an emakumeek %24 gutxio irabazten dugu bataz beste,
soldaten genero arrakalda geroz eta handiagoa da lanbideak feminizatuagoa den
heinean.
Aurreko edizioko
postak oso interesgarriak dira baina nik hauxe bertaratuko nuke:
Landu dugun gaiaren inguruan hitz egiten duten hiru artikulu
integarri partekatzen dituelako, besteak beste.
Bestalde, orientazio
akademikoa hezkidetzailea izateko erronkak nire ustez honako hauek izango
lirateke. Alde batetik Curriculum Ezkutuan begirada jartzea eta berau
hezkidetza ikuspuntutik behatzea. Bestetik, norberak autokritika egitea eta hizkuntzan,
jarreretan, esku hartzeetan, … begirada hezkidetzailea ezartzea.
Erronkak aurrera eramateko, ezinbestekoak iruditzen zaizkit
formazioak jasotzea eskola komunitate osoak. Ezinbestekoak bai dira
eraldaketarako eta kontzientziaziorako.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina