Nor naizen erabileran ikusgai.
Aurreko edizioko sarrera hau aukeratu dut. Aukeratzeko arrazoiak asko izan dira, haien artean: filologoa izatea, formatu besteak baino erakargarriago suertatzea,... eta zirt edo zart egiteko eragin gehiena izan duena, jarritako Amelia Barquinen jarritako estekak akatsa ematea. Horren ondorioz, ni aritu naiz informazioa bilatzen eta prozesua aberasgarria egin zait.
Hari horri tira eginez, aste honetako gaiarekin oso atsegina egin zaidan elkarrizketa aurkitu dut.
Bi gida aukeratu ditut, eta eremu hezitzailean landu beharreko lehentasunezko alderdiak erronkekin lotzea gustatuko litzaidake. Begi kritikoa eta belarri kritikoa garatzeko beharra da. Kritiko izateko ezagutza, hausnarketa, analisia, ... Pentsamendu maila altuko hainbat trebetasunak eta konpetentziak garatu beharko ditugu sozietate honetan.
1. Gida
Irudi inklusiboak, genero-ikuspegia estatistika eta azterlanetan, eta gaztelania erabilera ez sexista proposatzen ditu.
2. Gida
Nik egindako hausnarketarekin bat datorrela iruditzen zait, sarreran horrela dio:
“Testu honen helburua hauxe da: euskararen erabilpenaren inguruan hausnarketa egitea generoari dagokionez eta, hausnarketa horrekin lotuta, zenbait proposamen eskaintzea egoki adierazteko. Aldi berean, gaiarekiko sentsibilitatea eragin nahiko genuke, garrantzitsua baita hiztunok kontzientzia hartzea gure adierazpena zaintzeko. “
Bukatzeko interesgarria izan daiteke ondoko aldizkaria eta letra-zopa partekatu nahi dut zuekin.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina