Parekidea
Askea
eRraztu
apurTu
Aukerak eman
I dentifikatu
Denborak kudeatu
Eredu berriak landu
arau Tu
Zabaldu
Amestu
Iazko lana
Honako lana aukeratu
dut, batez ere, bertan aipatzen duen elkarrizketak dioena oso ineteresgarria
dela uste dudalako.
“Emakumeek gehiago
erakutsi behar dutela ikusten dute, eta nekatzen dira”
Oso interesgarria
iruditu zait honako hausnarketa hau eta gure ikasgeletan askotan gauza bera
gertatzen da, ikasle neskek gehiago demostratu behar izaten dute eta nekatuta
egoten dira.
Neure inguruan:
Bigarren Hezkuntzako
ikastetxeetan azken urteetan ikusi dudanagatik, oso esanguratsua da nola
“boluntarioki” hitza hartzen dutenean mutilek askoz gehiago parte-hartzen
duten. Neskek normalean segurtasun handia izan behar dute esaten dutenaren
gainean eta neska batek “tontokeri” bat esatea askoz ere zigortuago egon ohi
da. Gauza bera gertatu ohi da gizartean, oro har. Herri batzarretan eta
horrelako guneetan urte askotan bizi izan ditut honelako egoerak. Baina, parte-hartzea
antolatuz, denborak eta espazipoak arautuz emaitzak lortzen dira.
Parte-hartzea
kkontabilizatzen hasi naiz aurten nire klaseetan DBH eta Batxilergoko
klaseetan, emaitzen inguruko hausnarketa ikasleekin konpartitzeaz gain, horri
buelta edo iraultzeko aukerak lantzen ari naiz lankide batzuekin.
Parte-hartzeak mugatuz eta “eskua altxatzearen teknikari” buelta bat emanez
adibidez. Pixkanaka, gauzak txikiak aldatuz, gauza handiak alda ditzakegulako.
Ekin!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina