2017/10/09

Nire aurkezpena

Kaixo denoi, Miren Garate Peña naiz, 25 urte ditut eta Zarauztarra naiz. Lehenik Haur hezkuntzako ikasketak egin nituen, ondoren lehen hezkuntzako gradua, horrez gain pedagogia sistemikoko ikastaroak ere egiten ari naiz. Iaz AEKn aritu nintzen lanean, helduei euskara irakatsiz eta aurten irakasle zerrendetatik deituko didaten zain nago. Irakasle izateak etengabe ikasten aritzea dakarrenez, ikastaro honetan eman dut izena. Nire bizitza geroz eta feministagoa izateko egunero pausu txikiak ematen ditut, kontzientzia hartzen hasi eta pixkanaka egoerei buelta emateko. Irakasle izan eta haurrekin lan egin nahi dudanez, jardun horretan ere feminismoa presente izaten saiatzen naiz. Askotan detaile txikiek alde egiten didate eta hezkidetzan sakonduz hori aldatzea lortuko dudala uste dut.
Talde lanean aritzean besteen iritziak entzutea eta ideia ezberdinei buruz eztabaidatzea asko gustatzen zait, horrela ikasten dudalako. Niretzako interesgarriak diren gaiak izatean gainera benetan inplikatzen naizela uste dut. Alderdi hauek talde lanerako positiboak direlakoan nago. Beraz besteek ere nire iritzia entzun eta lasai eztabaidatzeko aukera eskaintzea gustatuko litzaidake.
Kolore bakarra ezingo nuke aukeratu, egunaren, egoeraren eta sentimenduen arabera aldatuko nuke kolorez. Bitartean ortzadarra izatea aukeratuko dut. Animali bat aukeratu beharko banu berriz, elefantea aukerako nuke. Oso animalia lasaia, leiala eta aldi berean indartsua iruditzen zaidalako. Asko gustatzen zaizkit elefanteak.
Abesti asko ditut bizitzako momentu zehatz batzuetara bidaiatzeko balio didatenak, hemen Liher taldearen Hauts abestia aukeratu dut. Azkenaldian asko entzuten ari naizen abesti bat delako, indar handia duen abestia iruditzen zait eta abeslariak asko transmititzen duelako.
https://www.youtube.com/watch?v=9S_N02whCUc
Ikastaroarekin nahiko ilusionatuta nago, lan asko egin behar dela entzutean pixka bat beldurtu naiz baina hau ere egingo dugu. Asko ikastea espero dut, egunerokotasunean begi bistan ditugun eta ikusten ez ditugun detaileez ohartu eta klik batzuekin aldaketak ematea. Eta noski justuagoak izango diren esparruak; familian, lagunartean, bikotearekin, lankideekin eta haurrekin eraikitzen jarraitu nahiko nuke.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina