2018/10/28


ZER DAKIGUHEZKIDETZARI BURUZ ?

7 pertsonei bidali dizkiet galderak wasapetik. Denak ezagunak dira eta neskak eta mutilak dira. badakit 7 pertsona ez direla nahikoa inolako konklusiorik ateratzeko. Erantzunak eta pertsonen ezaugarriak koadro batean batu ditut. hemen daukazue.


Irakaslea
Mutila
Erizain-laguntzailea
neska
Irakaslea
Mutila
Gizarte langilea
Neska
Irakaslea
Mutila
Administratzailea
Neska
Kultura-teknikaria
Mutila
Ezaguna da hezkidetza?
bai
Ez
Genero berdintasuna da inportantea hezkidetzan
bai
bai
Niretzat ez da oso ezaguna hezkidetza, Egia esan interneten begiratu dut.
bai
Zer da?
Neskak eta mutillak berdin hezitu.
Ez dakit
Koedukazioa. Berdintasun baloreekin hezitzea
Berdintasuna
Denontzat heziketa berdintasunean? Aukera berdinak neska-mutilei?
Neskeen eta mutilen arteko heziketa
Zein dira bere…
Talde heterogeneoak sortu. Aukeratzen ditugun modeloak bai neskak bai mutilak izatea.
Aukeratzen ditugun edukiak, guztion gaitasunak eta ititziak kontuan hartzea.
Hizkera ere kontuan hartzea
Ez dakit
(galderak erantzun eta gero, jakinmina bultzatuta, interneten topatzen hasi naiz…)
Ideiarik ez.
Ez dakit
Ez dakit
Jokoak aukeratzerakoan kontuan hartzeko.
Arazoak daudenean kontuan hartu

Emaitzak ikusita, konklusio batzuk atera daitezke.
1.- Lagina ez dela nahiko handia
2.- Kasu honetan, neska/ mutilen arteko aldea ez da erabakiorra.
3.- Egia da, mutilak irakaskuntza eta kulturaren ingurukuak direla; beraz, harreman handiagoa dute gaiarekin.
4.- Orokorrean, ez dakite asko gaiari buruz.

NIRE LELOA


IAZKO IKASTAROAREN KIDE BATI

Iazko urriaren 23an idatzi zuen, Irati Gaztelurrutiak. Ideia ona iruditu zait familian egindako elkarrizketa: Belaunaldartieko Iritziak izendatu zuen. Asko ikas dezakegu adin ezberdinen arteko elkarrizketetan. 
Hitzekin egin zituen hitz jokuak ere oso ondo daude.
Sentitzen dut, baina ezin zaituzte blogera eraman.

5 ARRAZOI

1. Betidanik egon den eta dagoen diskriminazioa ez da bidezkoa.
2. Nire alabarentzat egoera hobeago bat nahi dut.
3. Gizona bezala, ez dut onartzen emakumeen kontrako bortizkeriarik.
4. Gizon asko daudelako diskriminazioaren kontra ezer egiten ez dutenak, eta emakume batzuk ere bai.
5. Arrazoi gehiago behar dira?



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina