Curriculuma eta baliabide didaktiko
hezkidetzaileak erabiliz gero gure jarduera hezkidetzaileagoa izateko bidean
jarriko dugu baina ezin dugu ahaztu, curriculum ezkutua, curriculum eta
material hezkidetzailea izan dadin gure jarrera, gure jokaera, hizkuntzaren erabilera ere hezkidetzailea behar du izan.
Jarrera hezkidetzaile batekin, material eta
baliabide hezkidetzaileak erabiliz helburu
hauek lortzea iritsi gaitezke:
- Ikuspuntu androzentrikoa baztertzea.
Hausnar dezagun zer material, ze curriculum,
ze baliabide erabiltzen ditugun, erabaki dezagun egokiak diren ala ez , egin
ditzagun beharrezko aldaketak, sor ditzagun berriak eta azter eta alda dezagun
gure jarrera, jokabidea , hizkuntza. Oinarrizko hezkuntzak bermatu nahi duen
hezkuntza-eskubidea lortze aldera:
Oinarrizko
Hezkuntzak hezkuntza-eskubidea bermatzeko behar die pertsona guztiei; beraz,
zuzentasun eta justizia sozialaren planteamendu etiko batetik, hezkuntzak
aukera-berdintasuna eskaini behar du, inolako bazterketarik gabe, eta
konpentsatu egin behar ditu desberdintasun ekonomikoak, sozialak, kulturalak
eta pertsonalak.
Eremu hezitzaileetan/jendartean baliabideetan hezkidetzan oinarrituriko
begirada sustatzeko estrategia nagusiak formakuntza eta sentsibilizazioa direla
esango nuke, prozesu parte hartzaile batetik bideraturiko sentsibilizazioa
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina