Marta Pascualek, bere postean azaltzen duen ideian oinarritu naiz aipua sortzeko. Berak honela azaltzen du:
"Kapitalismoak, giza bizitza zaintzeko eginkizuna, gehienetan emakumeek betea ... ezkutatu, gutxietsi, bortxatu eta bereganatu egiten ditu. Ekofeminismoek eragileak alderantzizkatzea planteatzen dute, hau da, giza bizitza erdigunean kokatu eta produkzioa haren zerbitzura jartzea."
Eta... nola lortzen du kapitalismoak, zaintza lan hauek gutxiestea eta ezkutatzea? Ba ... Sistema hetereopatrialkalak sortutako maitasun erromantikoaren eskutik ebatuta.
Hetereopatriarkatuak bizitzan gizon baten beharra dugulaz konbentzitzen gaitu. Gizon hori zaindu behar dugu, berak gu babes gaitzan.
Maitasun erromantikoak bermatzen du "babestuko" gaituen gizon horrekin, bizi guztirako egongo garela, paktu hetereosexualetan elkarturik, monogamian. Umeak izango ditugula eta ume hauek ere hetereopatriarkatuan heziko ditugula, sistemaren jarraipena ziurtatuz.
Erronka beraz, MAITASUN ERROMANTIKOAREN IDEIA SUNTSITZEA litzateke. Zertarako?
- Norbere buruarekin harreman ona izatea lehenesteko.
- Ondorioz, besteekin harreman osasuntsuak eraikitzeko aukera izateko.
- Guztiok, emozioak identifikatzeko eta kudeatzeko posibilitatea izan dezagun.
- Eta, danok, zaintzari balio positiboa eman diezaiogun.
Ikasleekin lantzeko materialei dagokionez, asko gustatu zait, Marian Moreno-ren "Hamabostaldi bateko erronka ” . DBHko 4. mailako ikasle bakoitzak etxekoak berak antolaturiko afari batera gonbidatu behar dituzte prestakuntza prozesu osoa beraiek eginez. Zaintza gaia ardatz harturik, etxe-ikastetxe esparruak lotuz oinarrizko konpetentziak lantzeko diziplinarteko proposamena.
Aurreko ikaskideen postei dagokionez, Yomararen AMETS BERRIAK ERAIKITZEN aukeratu dut. Eskaintzen dituen baliabideak oso interesgarriak iruditu zaizkit eta azaltzen dituen ideiekin erabat ados nator.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina