2020/03/10

HEZIKETA AFEKTIBO-SEXUAL HEZKIDETZAILERAKO GAKOAK




Ikasleekin sexuaz aritzea garrantzitsua da, eta besteren artean pornografiaz hitz egitea. Izan ere, kontsumitu egiten dute:
Honako artikuluetan ere irakuri daiteke, La Vanguardia-n edo El País-en; edota Salvados programan. Eta komtsumo horrek badu ondoriorik.
Pormografiari buruz aritzeko artikulu interesgarria. Baita honako ikerketa ere,  eta honako beste iritzi artikulua.
Aurreko ediziotako posten artean honakoa hautatu dut, Andonik idatzia. Postean honako datuak ematen ditu jakitera: INEk egindako inkesta “Encuesta de Salud y hábitos sexuales” aipatzen da eta gazteek beraien lagunengatik eta anai arrebengatik jasotzen omen dute informazioa, baina gurasoengatik (%53) eta hezitzaileengatik (%25) jaso nahi omen lukete. Beraz badugu zeregina.” Izan ere, bere idatzian publikatutako grafikoan ikus daiteke gazteek gurasoengandik %12, 4a jasotzen dutela benetan, eta eskolan %10,3a, ikasleek nahi baino dezente gutxiago (are gutxiago irakasleon nahia heziketa afektibo-sexual hezkidetzailea lortzea bada). Hortaz, bai, Andonik dioen moduan, badugu erronka eta zeregina eskoletan.
Eta jendartean ezinbestekoa erronkak iruditzen zaizkit labur-labur esateko koitozentrismoarekin amaitzea eta botere-harremanak desegitea. 





 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina