2020/10/26

Nor naiz?

 Adriana Zagar naiz, munduko beste hiritar bat.

Hemen nago ikasteko grina dudalako, baina batez ere gaur egun lan egiten dudan Lanbide Heziketako zentruan emakume bezala bizitzen ditudan egoerei aurre egiteko tresnak eta baliabideak eskuratzeko.

Lanbide heziketako irakaslea naiz, Donostiarra, Errenterian bizitzen. Kirolaria ere, iaz Izotz Hockeyen Logroñoko taldearekin jokatzen egon nintzen.

Kolore bat banintz: langile perfilean urdina eta aisialdian berdea izango nintzateke. Zergatik? orain horrela sentitzen dudalako

Animalia banintz: katua nire bolara ibiliko nintzatekeelako

abestirik maitatuena Tina Turner-en edozein baina aukeratzekotan "Simply the best"

Orokorrean ikastaro bat egiten dudanean ez ditut inolako itxaropenik nahiago dudalako datorrena onartzea eta une bakoitza disfrutatzea.

Gogoz lan egiteko asmoarekin!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina