2018/10/25

Sare sozialak

SARE SOZIALAK
Badakit erabilgarriak direla, badakit jende askok erabiltzen dituztela, baina aitortu behar dut hasieratik ezin dudala beraiekin. Badakit ere nire izaeragatik izan daitekela, baina ikusita erabilpen traketsak egokiari askogatik irabazten duela, erabaki hori hartu nuen: ez ditut sare sozialak erabiltzen!!!
Bere garaian Facebook kontua egin nuen; ez dut sekulan ezer idatzi.Gainera, zer egiten nuen ondo jakin barik, egunaren baten izen batzuei jarraitzeko eman nion; adiiios!!, korreo elektronikora ailegatzen zaizkidan gonbidapen guztiak karpeta batean gordetzen ditut segituan (bueno, gezurra da, baten bat irakurtzen dut; oso gutxi bada...)
Ala eta guztiz ere, konturatzen ari naiz erabilpena kontrolatzen baduzu , teknikoki esan nahi dut, aukera asko daudela erabilgarriak izateko eta "zaborra"gainetik kentzeko.
Bukatzeko, ez naiz ausartzen erabiliko ditudala zin egitera...

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina