2018/10/23

Hezkidetza, gizarte justuago bat eraikitzeko ezinbestekoa



Nire ingurukoen arteko 6 pertsonei galdetu eta gero esan dezaket 2-k ez dakitela hezkidetza zer den. Hezkidetza zer den dakitenen artean esan behar dut gehienak hezkuntza formal eta ez formaleko esparruan mugitzen direla. Hurrengo taulan ezkerrean nik jasotakoa dago eta eskuinean aste honetan irakurritakoa eta gero moldatu edo gehituko nukeena. 

Nire ingurukoen erantzunak
Nik gehituko nuke..

Pertsonen  eskubide eta aukera  berdintasunean oinarritutako hezkuntza.  

Identitate pertsonala garatzeko helburu duen hezkuntza.

Norbanakoaren berezitasun eta beharrak errespetatuz tratatzen dituen hezkuntza eredua eta sexuagatik desberdintasunik egiten ez dituena. 

Sexu berdintasunean oinarritzen den hezkuntza, norbanakoaren gaitasunetan oinarrituz, berdin neska edo mutila izanik. 

Arlo guztietan landu beharrekoa: hezkuntza formala edo ez formala, aisialdian, kalean, familian, lanean, komunikabidetan. 

Komunitatean bizitzeko beharrezkoa. 

Gizarte justuago bat eraikitzeko ezinbestekoa da. 

Parekidetasuna
Elkartasuna
Askatasuna

Berdintasunezko harremanak

Indibidualtasunaren garapena

Neska-mutilen garapena integralaren alde

Nortasuna eta  giza-garapena estereotipo sexistetatik at garatzea
  
Pertsona eta gizarte eredu berria. 

Desegin-Eraiki-Desegin-Eraiki egin behar da.

Boterearen erabilera parekidean oinarritutako gizartea eraikitzea.

Hauek dira hezkidetzan jarduteko nire 5 arrazoiak: 

1. KONSTZIENTZIA lantzeko. ikuspegi feminista eta inklusibotik lan egiten eta bizi izaten hasteko, hetero arauak apurtzen. 

2. ADIMEN EMOZIONALA lantzeko. 

3. ERRESPETUZKO harremanak sustatzeko gizartean eta nire inguruan. 

4. Neska-mutilen arteko garapen integrala  lortzeko, ASKEagoak bizi ahal izateko. 

5. GIZARTE justuagoa izateko. 

Ikusten duzuenez bostgarrenean bat egin dut nire lagun batekin eta hori izan da nik aukeratutako leloa.

Hezkidetza 
gizarte justuago bat eraikitzeko ezinbestekoa da. 



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina