2019/02/04

Orientatu, norantz?


Orientazioa eta aukera akademikoen inguruan ikusitakoari buruzko HAUSNARKETA:             

Orientazio lanak egiten duen irakaslearen ardura oso garrantzitsua da. Garapen integralerako bideragarria izango den laguntza eskeiniz hezkidetzaren papera kontuan izanik.
“Mutilentzat kontsideraturiko balio eta praktikak neskentzat orokortu” mutilentzat ezarrita dagoena neskei ere aplikatu?¿? zeren araberako plangintza egiten da?

Genero-arraila eliminatzeko jarraibideak:
1)      Irakasleen eta familien aurreiritziak eta espektatibak berrikusi eta sexismoa baztertu
2)      Nesken konfiantza sendotu matematika eta zientzietan, entsegu-errore prozesuak ziurtasunez bizitzeko askatasuna eta errefortzuak eman
3)      Mutilen jarrera hobetu: ikasteko orduak eta irakasteko laguntza zaindu, joko egokiak aukeratu eta horretan igarotako denbora neurtu…
“Tutoretza-lanaren helburua da ikasleek bere burua ezagut dezala eta onar dezala, sozializazio-prozesua hobe dezala, erabakitzen eta ikaskuntza-arazoak konpontzen ikas dezala, eta bere proiektu pertsonal eta profesionalaren protagonista senti dadila” . Horretarako landu behar dituen arloak honako multzoetan bildu daitezke: garapen pertsonala, besteekiko harremanak, lanbide-orientazioa eta ikasketa-prozesuak.

Aurreko edizioetako ikastarokideek egindako posta HEMEN.


Astean zehar agertu eta zure ustez esanguratsuak diren datuak edo baliabide interesgarriak aipatu:




 Zein dira zure ustez orientazio akademiko hezkidetzailea lantzeko 2 erronkarik nagusienak?

Bateratasun bat lortzeko zailtasunak eta orientazio akademiko bakarra ezartzea. Orientazio akademiko bakarra denontzat egokia izatearen kezkak ditudalako, homogeneotasun batera bultzatu dezake?

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina