Gatazkak eta trataera hezkidetzaileari buruzko aste hau ere esanguratsua izan da. Sekula ez nuen hausnartu
gatazkei buruz hainbeste, eta ez nuen hain argi gure sistema patriarkalak
bertan zuen eragina. Honi lotuta benetan
esaldi esanguratsua iruditu zait Audre Lorderen hau.
“Ez gaitezen jabearen tresnez baliatu jabearen etxea
errausteko”
Honez
gain hainbat mezu esanguratsu jaso ditut, hona hemen bi adibide:
Hemen txertatzeko beraz, lankidetzari buruzko irudi
bat aurkitu nahi nuen eta hau aurkitu dut. Uste dut argi adierazten dela talde
baten barneko konpromezua, adostasuna eta harremanaren garrantzia. Esanguratsua
argazkia.
Ihazko posta aukeratzen hasiz, Maiterena aukeratu dut. Oso sakona
eta esanguratsua iruditu zait. Hausnarketa sakona egiten du, eta aurkezten
dituen baliabideak eta irudiak ere oso egokiak iruditu zaizkit.
Hortik hartutako
astoaren irudia ekarriko dut zuen eskura, ederra, ezta?
Baliabideei dagokionez,
gai honek hezkuntzan duen garrantzia erakusteko honako artikulua proposatzen
dizuet. Lan potolo eta esanguratsua
benetan!
Kontuak kontu guzti hau
lantzea beharrezkoa da, eta gizarteak berdintasunerako bidean jarraituko badu
gatazken kudeaketei dagokionez hainbat erronka ditugu eskoletan. Honats
horietako batzuk, guztiak aipatzea ezinezkoa baita.
- Gatazkak ezkortasun esparrutik atera, eta maila pertsonalean
zein kolektiboan garapenerako tresna direla ulertu, barneratu eta
kudeatzeko gaitasuna izateko baliabideak lantzea.
- Hezkuntza eragileen artean eta ikasleekin gatazkaren
oinarrian dagoen genero ikuspegia ikusteko gaitasuna lantzea .
- Gatazken kudeaketan ikasleekin parte-hartze aktiboa eta komunikazio
kanalak lantzea, hauen bitartez, neska zein mutilen beharrak eta interesak modu
orekatuan partekatuz.
- Genero ikuspegiaren bitartez, gure antolaketa eremua
aztertzea, espazioak, arauak, denborak….
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina