Gizon eta emakumeoi eragiten digun sozializazio bikoitzak, eremu publikoko hainbat esparrutan neskek
parte hartze aktiborik ez izatea dakar. Hizkuntzan, ezagutzatan,
erreferenteetan eta beste esparru askotan nagusi den sinbolismo androzentrikoak
hortan eragin nabarmena dute. Horren aurrean, emakumeak egoeraz konsziente egin
eta gure buruenganako konfidantza sendotu behar dugu, gure parte hartzeko eredu
propioak eraikiz.
1. “Kirola,
eredu mixtoa edo banatuta?” Argia astekariko erreportaia.
ESKOLA KIROLA ETA
GENERO BERDINTASUNARI BURUZKO eztabaidarako dokumentua ezinhobea da.
Itsaso Nabaskues futbolari ohi eta EHUko ikerlariak BERE
hasunarketa lutzatzen du honen inguruan, eredu mixtoaren alde lerrokatuz. Ainhoa
Azurmendi eskubaloi jokalari ohi eta berdintasun gaietan aditua iritzi berekoa
da.
Gasteizko Udalak argitaratutako gida hau, Lehen Hezkuntzako
maila desberdinetan parte hartze dinamikak sortu eta gidatzeko tresna aproposa
da:
AEBetan emakumeek potere guneetan duten parte hartze txikiari buruzko eta komunikabideek emakume hauen inguruan itzultzen duten irudiari buruzko erreportaia.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina