Pertsonak, prozesua eta arazoa.
Hiru aspektu horien baitan gatazkaren ardatza analizatu behar da. Pertsonak aztertzerakoan beren interesak eta beharrak garrantzitsuak
dira, neskenak zein mutilenak. Zein da gatazkaren testuingurua? Zergatik sortu
da gatazka? Zein ondorio ditu? Zein aukera daude interes eta behar horiek
betetzeko? Nolakoa da berain arteko harremana? Eta komunikazioa? Konpromisoak
hartzeko jarrera dute?
Aurreko edizioetako blogeko sarrera HAU aukeratu dut.
Gatazka ez delako ez negatiboa ez positiboa, garapenerako
beharrezkoa da. Gatazkaren bitartez, batzuetan, ezkutuan dauden gauzak
azaleratzen direlako eta hobe izaten da hauek konpontzeko.
Gai honek hezkuntzan duen garrantzia erakusteko ikerketa,
baliabide edo proposamen adierazgarriren bat gomendatu.
Liburu hau gomendatuko nuke aportazio bezala, gatazka eta emakumearen papera agertzen da.
Zein da zure ustez
egungo egoera eremu hezitzaileetan/jendartean? Zein erronka nagusiak?
Boterea azaleratuz eta gestionatuz. Antolakuntza ez hierarkikoa eta generoak eta sexuak
gatazketan duten eraginaz kontzientzia hartzea beharrezko pausuak dira.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina