2019/10/17

Hezkidetza, etorkizuna irabazteko

Arratsalde on!!
 
Lagun hurbilen artean galdetu dut Hezkidetzaren inguruan eta espero nuen bezala, inork ez zekien ezer (magisteritzako bi ikasleak barne). Nik neuk ere lagun batek honi buruz hitz egin aurretik ez nuen arinago entzun kontzeptua beraz, normala iruditu zait. Ia guztiek bideratu dute modu egokian gaia eta denek igarri dute hezkuntzarekin lotura zuzen duen zerbait dela. Batzuk gehiago busti dira eta hezkuntza ereduen inguruan jardun dugu, eta beste batzuk ez dute interes gehiegi erakutsi.

Hala ere, interesgarria izan da lagunekin honen inguruan solasean ibiltzea, kontaun izanik gainera, sarritan izaten ditugula eskola publiko/ikastolako ikasleon arteko eztabaidak hezkuntza sistema eta hezkuntza zentroen izaeren inguruan.😂😅

Gaia hasi bakarrik egin dugu, baina interesgarria iruditzen zait, beraz, nire leloa hurrengoa da:



Beste urteetako mezuak irakurriz, bereziki deigarri egin zait bat eta horregatik aukeratu dut: ixiar izenez sinatzen du eta #itziaririgoien traolarekin. Irudi eta hitz-kolore ezberdinekin jolastu du bere azalpenak emateko, eta oso modu didaktiko eta erraza iruditzen zait ikasteko orduan!

Onarte eta datorren astera arte! Ondo izan!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina