2020/11/08

Indarkeria sinbolikoa

 Aste honetako irakurgaia irakurri eta gero kontzeptu asko komentatzeko agertu zaizkit nire buruan, baina guzti horiek bota beharrean, seguruenik zuek aurkeztuko dituzuenekin bat nator eta, bat baino ez dut aipatuko: indarkeria sinbolikoa eta bere eduki bi, edertasuna eta lodifobia.

Hor duzue Igor Elortzak botatako bertsoa Bastidako txapelketan orain dela ia hiru urte: edertasuna.


2017-10-28 Bastida Txapelketa [Bertsoa] / Igor Elortza

Edertasun kanona
bat eta bakarra
eta askorentzako
oso kontu txarra.
Besteek esaten dute
zarela zatarra
barrutik egin behar
kanpora indarra.

Guztiok gara eder
guztiok desberdin
horren kontra ezin dut
noski ezer egin
eta esango dizut
garbi gera dedin:
oso guapo zaudela
bufanda horrekin!

Onartu ta maitatu
bakoitzak garena
horixe da lehenago
esaten nuena
eta zuentzat ere
bada hori dena
ispilu aurrean bat
beti guapoena! 






Eta lodifobia, 


Nork maitatu behar du nire gorputza?

Nork zehaztu behar ditu nire neurriak?

Zeren menpe nagoen jabetzen naiz?

Zergatik jarraitu behar ditut ezarritako estereotipoak nire gorputza autentikoa bada?

Eta errepikaezina!!!!




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina