Konturatu naiz, nire inguru hezitzailean DESOREKA handia dagoela nesken eta mutilen arteko partaidetzaren artean. Neskak, mutilek ez bezala, ez daude ohituta zarata egitera, espazioa erabiltzera, gauzak sortzera eta eraikitzera. Horregatik, ezinbestekoa iruditzen zait, partaidetza parekidea izateko, neskak ahulduntzea eta partaide izateko ahalmena sustatzen duten aukerak eskaintzea.
Horren harira, pasaden urteko ikaskide baten hurrengo POSTa gomendatzen dizuet, hurrengo hitzekin bat natorrelako.
Horren harira, pasaden urteko ikaskide baten hurrengo POSTa gomendatzen dizuet, hurrengo hitzekin bat natorrelako.
Txiki-txikitatik eman behar diogu bidea emakumeei, gizartean parte hartu dezaten, eredu hezkidetzailea behar beharrezkoa da. Umeak txiki-txikitatik berdintasunean hezitzen badira, ez lirateke arazorik egongo, baina nire ustez oraindik bide luze samarra dago aurrean. Asko aurreratu gara azken 100 urtetan batez ere, azken 20 urtetan, baina oraindik…
Beraz, gure inguru hezitzailean PARTAIDETZA PAREKIDEA sustatzeko estrategia baliagarria iruditzen zait nesken zein mutilen iritziak kontuan hartzea. Adibidez, patio berreraikitzeko edota txoko eta tailer ezberdinak eraiki nahi baditugu patioan, umeen iritziak eta proposamenak kontuan hartzea berebizikoa izango da, ume guztien partaidetza bultzatzeko. Gainera, Hik Hasi-ko artikulu hau interesgarria da patioen antolaketari buruz hausnartzen duena, patioa guztiok disfrutatzeko eremua baita.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina