2019/11/18

JAI ETA OSPAKIZUNEN AZPIKO MEZUAK

                   JAI ETA OSPAKIZUNEN AZPIKO MEZUAK

                                g O azen 
                       jai eta o S pakizun bakoitzean
                       zintzoki  P entsatzea..
                          ...    A zpian
                            ezku T atzen 
                            ditu Z ten
                               m E zuak
                                 K onszientera eramateko
                             ink O nszientean dagoena...

 BEGIETATIK, AZALETIK EDO TRIPETATIK HASTEN DEN BIDAIA IZAN DAITEKE. URRUTIKOAK ERREZAGO BEGIRATU DAITEZKE MAIZ, GERTUKOETAN BEGIRADA MANTENTZEA LATZAGOA DA...

Nik badut kezka eskolako Hezkidetza Plana Aurreko urteko sarrera honek ( http://hezkeh0506.blogspot.com/search/label/OSPAKIZUNAK)
aipatzen ditu klabe sinple batzuk eskolako Hezkidetza Plana osatzeko baliogarriak izan ahal zaizkidanak:
 
 "Ikastetxeetan hezitzaileen lantzeko erronkak asko dira eta noski, pixkanaka egiteko aldaketak. Lehenik eta behin, ospatzen ditugun jaiak aztertzen hasiko nintzake, zergatik ospatu, nola ospatzen ditugun, horrek haur eta gazteengan zer dakarren, zein jarrera hartzen duten eta nola hobe gentzakeen ikuspegi hezitzaile baten aldetik.

Musiken letra eta mezuak zeharkako baliabide bezala agertzen diren horiek gazteekin aztertu eta musika talde berriak aurkeztu, adibidez ideia ona eta era entretenigarrian gainera. Izan ere, askotan, irratian jarritakoa entzuten dugu entzunena delako eta gure belarrietara iristen den lehenengoa delako. Halere, alternatibak erakutsiz norbera ere “hazi” egiten da musika genero eta estiloetan.

Emakumearen rola eta presentzia aztertu eta parte-hartzaileagoa bilakatu; estereotipo eta rol desberdinak erakutsi, aniztasuna bultzatu eta ikusaraziz.. "


Aste honetako gaia oso sakona da , ertz asko dituena eta korapilatsua. Jendartean ika-mika asko sortzen ditu, gure kulturaren barrunbeak astintzen ditu maiz, baita norberarenak ere .Badu azala eta badu mamia!...

Zorionez, korapilatsua izan arren, gero adibide gehiago sortzen ari dira, bidea nola jorratu daitekeen erakusten dizkigunak:   https://www.naiz.eus/eu/hemeroteca/gaur8/editions/gaur8_2015-06-27-07-00.pdf




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina