Aste honetan, emakumeek izan duten funtzioa gutxietsia izan dela ikusi dugu, hitoriaurretik eta gaur egun arte. Emakumeeen presentzia gutxiesteko gizarteak inposatzen dituen rol hierarkikoen banaketa, hizkuntza sexista, androzentrismoa (mekanismo nagusienetariko bat)... erabili direlarik. Gizonen historia orokortu da guztiona balitz bezala. Emakumeak ikusezin bihurtu gaituztela.
Emakumeak ikusarazteak, zientzia beste modu batean ulertzea, munduan norberaren kokapena eta guztion arteko harremana beste modu batean eraikitzera eramango gaitu.
Emakumeen protagonismoa ulertzeak eramango gaitu autoritatatea izatera eta horrek boterea eta gure bizitzaren jabe izatera. Emakumeen kasuan, eremu edota maila ezberdinak kontuan izan behar ditugu emakumeen presentzia areagotzeko, boterea gara dezaten: maila pertsonala, gizartea, ideologia, kultura, ekonomia, ezagutza.
Eskolak mugen teorien jarraitzaile ez izateko eta nesken zein mutilen aukerak ez mugatzeko bere edukiak eta jokaera asko berrikusi behar ditu eta emakumeoi dagokigun presentzia bermatu. Hezkuntzan erabiltzen ditugun edukiak ez baitira tresna hutsak, gizartearen erreferenteak dira.
Hona hemen lan horretan lagun dezakeen blog bat:
http://emakumeakezagutzen.blogspot.com.es/
Edota unitate didaktiko hauek:
1.
2.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina