1. HELBURU ESTRATEGIKOA
Hezkuntza sistema
hornitzea hezkidetzazko eskola eredua era koordinatuan bultzatzeko egiturez
eta pertsonez
|
|||
HELBURU
ZEHATZA
1.1. Helburu
zehatza: Irakasleak eta hezkuntza komunitatea trebatzea, beren esku-hartzeak
hezkidetza eta genero-indarkeriaren prebentzioa aintzat
hartuz egingo
direla bermatzeko.
|
|||
Estrategiak
1.1.a.
Prestakuntza eta baliabideak
eskaintzea,
irakasleak, familiak eta
ikastetxeetako
zuzendaritzak
hezkidetza
eta genero-indarkeria,
hezkidetza
eta aniztasun afektibo-sexuala
lantzeko gai
izan daitezen.
|
Ekintza
1.1.a.1.
Hezkidetzari, aniztasun afektibo‐sexualari eta genero-indarkeriaren
prebentzioari buruzko
zonako
mintegiak antolatu hiru lurraldeetan.
|
Onurak
·
Irakasleriaren sentsibilizazio
eta formazioa beraien ikastetxeetan ziurtasunez eta era egokian lantzeko
·
Ikastetxeetako proiektuak,
materialak eta esperientziak konpartitzeko
|
Lorpen adierazleak
·
Ea mintegiak antolatu diren
proiektuak irauten duten ikasturteetan.
·
Ea zonalde bakoitzeko ikastetxe
gehienek parte hartzen duten.
·
Ea beren proiektuak garatzeko
lortzen duten esperientzia konpartitzen duten.
|
Estrategiak
1.1.c.
Prestakuntza eta baliabideak
eskaintzea,
hezkuntza berriztatzeko
eta
irakasleei laguntzeko
zerbitzuetan
hezkidetzan, aniztasun
afektibo‐sexualean
eta genero-indarkerian
prestakuntza
duten
langileak
dituztela bermatzeko.
|
Ekintza
1.1.c.2.
Hezkidetzari, aniztasun afektibo‐sexualari eta genero-indarkeriaren
prebentzioari buruzko
Prestakuntza ekintzak
antolatu Berritzeguneetako langile guztiei zuzenduta.
|
Onurak
·
Azaroak 25, Martxoak 8, Maiatzak
17 egun berezien inguruan jarduera bereziak egiten badira BGetako lankide
guztiekin batera sentsibilizazio eta prestakuntza handituko da eta hau zabalduko
da aholkuari bakoitzaren esparruaren bidez
|
Lorpen adierazleak
·
Ea Berritzeguneetako Urteko
planetan egun berezi hauen lanketa jasotzen den.
·
Ea Berritzeguneetako Urteko
planetako memorietan egun berezi hauen lanketa baloratzen den.
·
Ea BGko lankide guztiek parte
hartu duten.
·
Ea BGko lankide bakoitzak gai
hauen irizpideak bere lan esparruetan
txertatzen dituen.
|
1.
HELBURU ESTRATEGIKOA
Hezkuntza sistema
hornitzea hezkidetzazko eskola eredua era koordinatuan bultzatzeko egiturez
eta pertsonez
|
|||
HELBURU
ZEHATZA
1.2. Helburu
zehatza: Ikastetxeetan hezkidetza eta berdintasunaren aldeko neurriak
ezartzeko koordinazioko figurak eta egiturak garatzea.
|
|||
Estrategiak
1.2.a.
Ikastetxeak aholkularitza,
jarraipena,
bitarteko eta baliabideez
hornitzea,
berdintasun ordezkariaren
eta
hezkidetza arduradunaren
figurak sor
ditzaten eta ikastetxearen
barruan
hezkidetzaren arloko
koordinazio egiturak
era ditzaten.
|
Ekintza
1.2.a.5.
Hezkidetza garatzeko ardura duten figuren eta egituren lana bultzatzeko
tresnak landu eta
ikastetxeei
eskaini.
|
Onurak
·
Lan tresnak eskaintzen
badizkiegu errazten diegu lana: sentsibilizazioan, diagnostikoan eta lan
plana egiterakoan
|
Lorpen adierazleak
·
Ea lan tresnak eta materialak
eskaini diren
·
Ea ikastetxeetan erabilgarriak
bezala baloratzen dituzten
·
Ea ikastetxeetan erabili
dituzten
|
1. HELBURU
ESTRATEGIKOA
Hezkuntza sistema hornitzea hezkidetzazko eskola eredua
era koordinatuan bultzatzeko egiturez eta pertsonez
|
|||
HELBURU ZEHATZA
1.4. Helburu zehatza: Koordinazioa bultzatzea,
hezkuntzaren arloan dauden ekimenak eta programak koherenteak izan daitezen
genero ikuspegiari
dagokionez.
|
|||
Estrategiak
1.4.a. Ikastetxeetara heltzen diren ekimenak, programak
eta proposamenak era koherente eta koordinatuan eta berdintasun politikekin bat
etorriz gara daitezen sustatzea.
|
Ekintza
1.4.a.4. Ikastetxeek garatzen dituzten proiektuak/programak/ekimenak
berraztertu, hezkidetzarekin eta
Berdintasun politikekin bat etorriz egiten direla
bermatzeko.
|
Onurak
·
Ikastetxeko dokumentu nagusiak errebisatzen
direnean genero ikuspegia txertatzea oso lagungarria da ikastetxeko eguneroko
bizitzan perspektiba hau izateko ( Hezkuntza Proiektua, Elkarbizitza Plana,
Tutoretza plana, Hizkuntza Proiektua, Curriculum Proiektua, ...)
|
Lorpen
adierazleak
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina