2015/11/25

PLANAREN APLIKAZIOA: LEHENENGO PAUSOAK


HELBURU ESTRATEGIKOA:1.  HEZKUNTZASISTEMA HORNITZEA HEZKIDETZAZKO ESKOLAEREDUA ERA KOORDINATUAN BULTZATZEKO EGITUREZ ETA PERTSONEZ.
HELBURU ZEHATZA:1.1.Irakasleak eta hezkuntzakomunitatea trebatzea, beren eskuhartzeak hezkidetza eta generoindarkeriaren prebentzioa aintzat hartuz egingo direla bermatzeko.
Estrategiak:
1.1.c. Prestakuntza eta baliabideak eskaintzea, hezkuntza berriztatzeko eta irakasleei laguntzeko zerbitzuetan hezkidetzan, aniztasun afektibosexualean eta genero indarkerian prestakuntza duten langileak dituztela bermatzeko
 
Ekintza:
Ikasturtean zehar saio finkoak eskaini (mintegi moduan), denek ildo bereko formakuntza jasotzeko.
Onurak :
Irizpide berdintsuak eta koordinatuak erabili hezkuntzari dagozkion arlo guztietan.
Lorpen adierazleak.
Langileek berdintzasuna eta hezkidetza bultzatzeko jarduera eta jokaera koordinatuak prestatzea.
HELBURU ZEHATZA:1.2.Ikastetxeetan hezkidetza eta berdintasunaren aldeko neurriak ezartzeko koordinazioko figurak eta egiturak garatzea.
Estrategiak:
1.2.a. Ikastetxeak aholkularitza, jarraipena, bitarteko eta baliabideez hornitzea, berdintasunordezkariaren eta hezkidetzaarduradunaren figurak sor ditzaten eta ikastetxearen barruan hezkidetzaren arloko koordinazioegiturak era ditzaten.
Ekintza:

*LHko irakasle batek astero ordu batzuk emango ditu Hezkidetza Batzordea elkartu eta koordinatzen.
Onurak
*Hezkidetza gaia entzuten hasi da elkarrizketetan, zikloetan…
*Interesa zuten langile batzuk proposamenak eta materialak eskaintzen hasi dira.
Lorpen adierazleak:
*lehenengo jarduera koordinatua ziklo guztietan zabaldu da eta gela askotan eraman da aurrera.
*Ziklo batean gurasoei zabaldu zaie eskainitako materiala (“jostailuen aukera egokia”).
HELBURU ZEHATZA:1.3.Irakasleen eta hezitzaileen langile hornikuntza prozesuetan hezkidetzan trebakuntza sustatu.
Estrategiak:
1.3.c. Irakasleen hasierako prestakuntzan berdintasunari, hezkidetzari eta generoindarkeriari buruzko edukiak txerta daitezen bultzatzea, eduki horiek unibertsitateko maisumaistra ikasketetan eta Bigarren Hezkuntzako Masterrean sartuz.

Ekintza:
*Praktiketan etortzen diren ikasleei hezkidetza jardueretan inplikatu.
*praktiketako ikasle horiei egin beharreko txostenetan, HEZKIDETZAren garrantzia adierazi.
Onurak:
*Hurrengo iraksle izango direnak HEZKIDETZAren beharra argi edukiko dute eta lantzeko trebetasun handiagoak izango dituzte; HEZKIDETZA eskolan txertatuko da.
Lorpen adierazleak:

*Ikastolara datozen irakasle berriek HEZKIDETZAren lanketa zerbait logikoa eta ezinbestekotzat joko dute.
HELBURU ZEHATZA: 1.4.Koordinazioa bultzatzea, hezkuntzaren arloan dauden ekimenak eta programak koherenteak izan daitezen genero ikuspegiari dagokionez.
Estrategiak :
1.4.b. Ikastetxeetara heltzen diren ekimenak, programak eta proposamenak era koherente eta koordinatuan eta berdintasun politikekin bat etorriz gara daitezen sustatzea.

Ekintza:
*Azaroaren 25erako Berritzeguneak proposatutako jarduera era koordinatuan egiten ari da ikastetxean.
Onurak:
*Hezkidetzak eta emakumeen aurkako indarkeriaren erlazioaz jabetzea.
* Irakasleen arteko elkarrizketetan gai hau agerian egotea.

Lorpen adierazleak:
*Irakasleen artean asko hitz egiten ari da geletan azaldutako gora-beherei buruz.
*Ikastolan, lehenengo aldiz, egun honen presentzia argia izan da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina