PLANAREN
APLIKAZIOA GURE ERREALITATEAN
Hezkuntza-sisteman
hezkidetza eta genero-indarkeriaren prebentzioa lantzeko Gida Planeko 2.
Helburu estrategikoa: “Eskola mistoan eraldaketa‐prozesuak
bultzatzea hezkidetzazko eskola baterantz joateko.” aplikatuko da
Lan egiten
diren eta egingo diren Institutuan helburu zehatzak;
HELBURU
ZEHATZA
|
Estrategiak
|
Ekintza
(deskribatu)
|
Onurak
|
Lorpen
adierazleak
|
2.1. Helburu zehatza:
Ikastetxeek beren kulturan, politiketan eta jardunbideetan genero‐ikuspegia
txerta dezaten bultzatzea
|
2.1.a. Curriculuma genero‐ikuspegitik
garatzea, Emakumeen eta Gizonen
Berdintasunerako 4/2005 Legearen
29. artikuluan xedatutako hezkidetza helburuak
txertatuz.
|
Institutuko Departamentu bakoitzean, haien arloko emakume
garratsitzu baten ekarpenak argitaratuko dira. Departametuko atarian mural
batean emakume hauen jakintza eta emakumeek gizadiaren garapenari egin dioten
ekarpen sozial,
zientifiko eta historikoa azpimarratzen. Arloaren programazioetan ere emakume hauen
ekarpenak klase barruan garatuko dira
|
Bai emakume bai gizonak, ekarpen
garrantzitsuak egin dituzte, gizadiaren garapenean
|
Zenbat muralak
Zenbat programazioetan
|
2.2. Helburu zehatza:
Tutoretza‐ eta orientazio‐planetan
genero‐ikuspegia txertatzea.
|
2.2.a. Ikasturte hasierako
ebazpenetan, tutoretza‐ eta
orientazio‐planetan
berdintasuna eta
genero‐indarkeriaren
prebentzioa
lantzeko jarraibideak ematea.
|
Zonako mintegietan proposatzen diren materialak hezkidetza eta
genero
ikuspegia landutzeko, tutoretzaren
bidez, klasean lan egingo dira.
|
Material hauen bidez berdintasuna landuko da klasean,
hoezten neska eta mutile arteko harremanak, eta modu hórrela berdintasun hori
gazteen artean txeratzean genero-indarkeria desagertzen hasiko da
|
Saioen kopurua
|
2.3. Helburu zehatza: Eskola‐komunitateko arlo
ezberdinen arteko lankidetza bultzatzea.
|
2.3.a. Hezkidetzari buruzko ezagutza
sortzea eta elkartrukatzea
sustatzea.
|
Hezkidetza
landuko duen ikastetxe‐sare bat sortu.
Hezkidetzaren arduradunak blog bat sortuko du, zabaltzeko eta guztiok parte
hartzeko, hezkidetzarekin zer ikusia duten materiala. Institutuko irakasle
guztiek, blogean parte hartzeko aukera izango dute, bai irakurtzeko han
bertan konpartitzen dea edo ekarpe bat egiteko
|
Hezkidetza ez da izango pertsona baten “ardura”, baizik eta
guztion ardura izango da, hezkidetzaren garratzitsua irakasle guztien artean
txertatuko da
|
Blogeetan bisiten kopurua
Blogeetan egindako ekarpenak
|
2.3.a ekintzarekin lotuta, sortutako blogean hauek izan dira bi lankideen ekarpenak:
- Berdintasuna kirolean:
- Tolerancia Cero:
Qué hacer cuando el hogar no es la morada
donde me encuentro a salvo del dolor?
Qué hacer cuando no sé dónde esconderme
y el tiempo nunca juega a mi favor?
Qué hacer cuando el amor golpea y deja marca?
donde me encuentro a salvo del dolor?
Qué hacer cuando no sé dónde esconderme
y el tiempo nunca juega a mi favor?
Qué hacer cuando el amor golpea y deja marca?
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina