2015/11/24

PLANA GURE ERREALITATEAN APLIKATURIK

   
HELBURU ESTRATEGIKOA

Eskola mistoan eraldaketa‐prozesuak bultzatzea hezkidetzazko eskola baterantz joateko.
HELBURU ZEHATZA: Ikastetxeek beren kulturan, politiketan eta jardunbideetan genero‐ikuspegia txerta dezaten bultzatzea.
Estrategiak
2.1.a

Ekintza
Irakasleei curriculuma genero‐ikuspegitik lantzeko jarraibideak eskainiko dizkieten
gidak/materialak egin.
Onura
Irakasleek genero ikuspegia txertatuko lukete landu beharreko curriculumean. Horrek eragina edukiko luke genero ikuspegia txertatzerakoan irakasleen bese lan eremuetan (harremanetan, taldeak egiterakoan, espazioak erabiltzerakoan…) baita curriculum ezkutuan.
Lorpen adierazleak
Irakasle guztiek genero ikuspegia txertatu dute curriculumuean.
HELBURU ZEHATZA: Tutoretza‐ eta orientazio‐planetan genero‐ikuspegia txertatzea.
Estrategiak
2.2.b

Ekintza
Zona guztietan aurkeztu eta banatu baliabideak eta gidak ikasleei beren orientazio akademiko profesionala
nahiz pertsonala errazteko, generoaren baldintzapenaren mende egon gabe.
Onura
Tutoretza eta orientazio saioetan, orientazio pertsonala, akademikoa eta profesionala genero ikuspegitik landuko litzateke.
Orientatzaileek baita tutoreek ere landu beharko lukete materiala. Beraz,genero-ikuspegia  ikuspegia hartuko lukete.
Lorpen adierazleak
Tutoretza eta orientazio planean genero ikuspegia txertatu da.
Tutoretza eta orientazio saioetan orientazio pertsonala, akademikoa eta profesionala genero ikuspegitik landu da.
HELBURU ZEHATZA: Eskola‐komunitateko arlo ezberdinen arteko lankidetza bultzatzea.
Estrategiak
2.3.b
Ekintza
Irakasle ez diren beste hezkuntza‐eragile batzuek hezkidetza‐proiektuan parte hartuko dutela
bermatu.
Onura
Hezitzaileek eta gurasoek  ere genero ikuspegia hartuko lukeke. Hori lortuz gero, berdintasunerantz abiatuko ginateke era eraginkorragoan.
Lorpen adierazleak
Hezitzaileek eta gurasoen %25ak formakuntza saioetan parte hartu dute.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina