2015/11/27

1.       HELBURU ESTRATEGIKOA

HELBURU ZEHATZA
1.1. Irakasleak eta hezkuntza‐komunitatea trebatzea, beren esku‐hartzeak hezkidetza eta genero‐indarkeriaren prebentzioa aintzat hartuz egingo direla bermatzeko.

Estrategiak

1.1.a. Prestakuntza eta baliabideak
eskaintzea, irakasleak, familiak eta
ikastetxeetako zuzendaritzak
hezkidetza eta genero‐indarkeria,
hezkidetza eta aniztasun afektibosexuala
lantzeko gai izan daitezen.
Ekintza

1.1.a.4. Irakasleen etengabeko prestakuntza planean hezkuntzari, aniztasun afektibo‐sexualari eta
genero‐indarkeriari buruzko berariazko ikastaroak eskaini.
Onurak

·         Irakasleen prestakuntza handitu eta hobetu egiten da.
·         Irakasleen prestakuntzaren ondorioz ikasleekin egiten den lana hobetu egiten da eremu hauetan, hau da, gelako praktika hobetzen da.
Lorpen adierazleak

·         Ea ikastaroak eskaini diren
·         Ea ikastaroak burutu diren
·         Ea zonaldeetako ikastetxeek parte hartu duten
·         Ea geletako praktikak aldatzen diren
·         Ea urteko planean, programazioetan ,tutoretza planetan etabarretan gai hauek jasota gelditzen diren

Estrategiak

1.1.c. Prestakuntza eta baliabideak
eskaintzea, hezkuntza berriztatzeko
eta irakasleei laguntzeko
zerbitzuetan hezkidetzan, aniztasun
afektibo‐sexualean eta generoindarkerian
prestakuntza duten
langileak dituztela bermatzeko.
Ekintza

1.1.c.2. Hezkidetzari, aniztasun afektibo‐sexualari eta genero‐indarkeriaren prebentzioari buruzko
prestakuntza‐ekintzak antolatu Berritzeguneetako langile guztiei zuzenduta.
Onurak

·         Azaroak 25, Martxoak 8, Maiatzak 17 egun berezien inguruan jarduera bereziak egiten badira BGetako lankide guztiekin batera sentsibilizazio eta prestakuntza handituko da eta hau zabaklduko da aholkuari bakoitzaren esparruaren bidez
Lorpen adierazleak

·         Ea Berritzeguneetako Urteko planetan egun berezi hauen lanketa jasotzen den
·         Ea Berritzeguneetako Urteko planetako memorietan egun berezi hauen lanketa baloratzen den
·         Ea Bgko lankide guztiek parte hartu duten
·         Ea Bgko lanki bakoitzak gai hauen irizpideak  bere lan esparruetan txertatzen dituen

                                          

1.       HELBURU ESTRATEGIKOA
Hezkuntza‐sistema hornitzea hezkidetzazko eskola‐eredua era koordinatuan bultzatzeko egiturez eta pertsonez

HELBURU ZEHATZA
1.2. Helburu zehatza: Ikastetxeetan hezkidetza eta berdintasunaren aldeko neurriak ezartzeko koordinazioko figurak eta egiturak garatzea.


Estrategiak

1.2.a. Ikastetxeak aholkularitza,
jarraipena, bitarteko eta baliabideez
hornitzea, berdintasun‐ordezkariaren
eta hezkidetza‐arduradunaren
figurak sor ditzaten eta ikastetxearen
barruan hezkidetzaren arloko
koordinazio‐egiturak era ditzaten.


Ekintza

1.2.a.1. Eskualdeko Berritzegune bakoitzean hezkidetzan, berdintasuneko eta genero‐indarkeriko
arduraduna izendatu, mintegi bat sustatzeko.
Onurak

·         Arduraduna bada errazago izango da mintegia egitea
·         Arduradun hoen kpartu hartuko du Hezkuntza Sailak antolatuko ekintza eta jarduera desberdinetan
·         Prestakuntza horretatik ekarritako materiala, ideiak, proposamenak…zabalduko ditu zonaldeko mintegiaren bidez eta baita BGan ere.
Lorpen adierazleak

·         Ea Berritzegunetan hezkidetzan, berdintasuneko eta genero‐indarkeriko
arduraduna  izendatu den
·         Ea arduradun horrek parte hartu duen Hezkuntza Sailak antolatuko ekintza eta jarduera desberdinetan
·         Ea mintegia eskaintzen den zonaldeko BGan
·         Ea zonaldeko mintegian zabaltzen dituen materialak, ideiak, proposamenak…

1.            HELBURU ESTRATEGIKOA
Hezkuntza‐sistema hornitzea hezkidetzazko eskola‐eredua era koordinatuan bultzatzeko egiturez eta pertsonez

HELBURU ZEHATZA
1.4. Helburu zehatza: Koordinazioa bultzatzea, hezkuntzaren arloan dauden ekimenak eta programak koherenteak izan daitezen genero ikuspegiari
dagokionez.

Estrategiak

1.4.a. Ikastetxeetara heltzen diren ekimenak, programak eta proposamenak era koherente eta koordinatuan eta berdintasunpolitikekin bat etorriz gara daitezen sustatzea.
Ekintza

1.4. a.4. Ikastetxeek garatzen dituzten proiektuak/programak/ekimenak berraztertu, hezkidetzarekin eta berdintasun‐politikekin bat etorriz egiten direla bermatzeko.
Onurak

Ikastetxeko dokumentu nagusiak errebisazten direnean genero ikuspegia txertatzea oso lagungarria da ikastetxeko eguneroko bizitzan perspektiba hau izateko ( Hezkuntza Proiektua, Elkarbizitza Plana, Tutoretzxa plana, Hizkuntza Proiektua, Curriculum Proeiktua etabar )
Lorpen adierazleak

Ea ikastetxeko dokumentuak errebisazten direnean genero ikuspegia kontuan izaten duten






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina