|
|||
HELBURU ZEHATZA
1.1. Irakasleak eta hezkuntza‐komunitatea trebatzea,
beren esku‐hartzeak hezkidetza eta genero‐indarkeriaren prebentzioa aintzat hartuz
egingo direla bermatzeko.
|
|||
Estrategiak
1.1.a. Prestakuntza eta
baliabideak
eskaintzea, irakasleak, familiak
eta
ikastetxeetako zuzendaritzak
hezkidetza eta genero‐indarkeria,
hezkidetza eta aniztasun
afektibosexuala
lantzeko gai izan daitezen.
|
Ekintza
1.1.a.4. Irakasleen etengabeko
prestakuntza planean hezkuntzari, aniztasun afektibo‐sexualari eta
genero‐indarkeriari buruzko
berariazko ikastaroak eskaini.
|
Onurak
·
Irakasleen
prestakuntza handitu eta hobetu egiten da.
·
Irakasleen
prestakuntzaren ondorioz ikasleekin egiten den lana hobetu egiten da eremu
hauetan, hau da, gelako praktika hobetzen da.
|
Lorpen adierazleak
·
Ea
ikastaroak eskaini diren
·
Ea ikastaroak
burutu diren
·
Ea
zonaldeetako ikastetxeek parte hartu duten
·
Ea geletako
praktikak aldatzen diren
·
Ea urteko
planean, programazioetan ,tutoretza planetan etabarretan gai hauek jasota
gelditzen diren
|
Estrategiak
1.1.c. Prestakuntza eta baliabideak
eskaintzea, hezkuntza berriztatzeko
eta irakasleei laguntzeko
zerbitzuetan hezkidetzan,
aniztasun
afektibo‐sexualean eta
generoindarkerian
prestakuntza duten
langileak dituztela bermatzeko.
|
Ekintza
1.1.c.2. Hezkidetzari, aniztasun
afektibo‐sexualari eta genero‐indarkeriaren prebentzioari buruzko
prestakuntza‐ekintzak antolatu Berritzeguneetako
langile guztiei zuzenduta.
|
Onurak
·
Azaroak 25,
Martxoak 8, Maiatzak 17 egun berezien inguruan jarduera bereziak egiten
badira BGetako lankide guztiekin batera sentsibilizazio eta prestakuntza
handituko da eta hau zabaklduko da aholkuari bakoitzaren esparruaren bidez
|
Lorpen
adierazleak
·
Ea
Berritzeguneetako Urteko planetan egun berezi hauen lanketa jasotzen den
·
Ea
Berritzeguneetako Urteko planetako memorietan egun berezi hauen lanketa
baloratzen den
·
Ea Bgko
lankide guztiek parte hartu duten
·
Ea Bgko
lanki bakoitzak gai hauen irizpideak
bere lan esparruetan txertatzen dituen
|
1.
HELBURU ESTRATEGIKOA
Hezkuntza‐sistema hornitzea hezkidetzazko
eskola‐eredua era koordinatuan bultzatzeko egiturez eta pertsonez
|
|||||||
HELBURU ZEHATZA
1.2. Helburu zehatza: Ikastetxeetan hezkidetza eta
berdintasunaren aldeko neurriak ezartzeko koordinazioko figurak eta egiturak
garatzea.
|
|||||||
Estrategiak
1.2.a. Ikastetxeak aholkularitza,
jarraipena, bitarteko eta
baliabideez
hornitzea,
berdintasun‐ordezkariaren
eta hezkidetza‐arduradunaren
figurak sor ditzaten eta
ikastetxearen
barruan hezkidetzaren arloko
koordinazio‐egiturak era ditzaten.
|
Ekintza
1.2.a.1. Eskualdeko Berritzegune
bakoitzean hezkidetzan, berdintasuneko eta genero‐indarkeriko
arduraduna izendatu, mintegi bat
sustatzeko.
|
Onurak
·
Arduraduna
bada errazago izango da mintegia egitea
·
Arduradun
hoen kpartu hartuko du Hezkuntza Sailak antolatuko ekintza eta jarduera
desberdinetan
·
Prestakuntza
horretatik ekarritako materiala, ideiak, proposamenak…zabalduko ditu
zonaldeko mintegiaren bidez eta baita BGan ere.
|
Lorpen adierazleak
·
Ea
Berritzegunetan hezkidetzan, berdintasuneko eta genero‐indarkeriko
arduraduna izendatu den
·
Ea
arduradun horrek parte hartu duen Hezkuntza
Sailak antolatuko ekintza eta jarduera desberdinetan
·
Ea mintegia
eskaintzen den zonaldeko BGan
·
Ea
zonaldeko mintegian zabaltzen dituen materialak, ideiak, proposamenak…
|
||||
1. HELBURU
ESTRATEGIKOA
Hezkuntza‐sistema hornitzea hezkidetzazko
eskola‐eredua era koordinatuan bultzatzeko egiturez eta pertsonez
|
|||||||
HELBURU ZEHATZA
1.4. Helburu zehatza: Koordinazioa bultzatzea,
hezkuntzaren arloan dauden ekimenak eta programak koherenteak izan daitezen
genero ikuspegiari
dagokionez.
|
|||||||
Estrategiak
1.4.a. Ikastetxeetara heltzen
diren ekimenak, programak eta proposamenak era koherente eta koordinatuan eta
berdintasunpolitikekin bat etorriz gara daitezen sustatzea.
|
Ekintza
1.4. a.4. Ikastetxeek garatzen dituzten proiektuak/programak/ekimenak
berraztertu, hezkidetzarekin eta berdintasun‐politikekin bat etorriz egiten
direla bermatzeko.
|
Onurak
Ikastetxeko dokumentu nagusiak
errebisazten direnean genero ikuspegia txertatzea oso lagungarria da
ikastetxeko eguneroko bizitzan perspektiba hau izateko ( Hezkuntza Proiektua,
Elkarbizitza Plana, Tutoretzxa plana, Hizkuntza Proiektua, Curriculum
Proeiktua etabar )
|
Lorpen adierazleak
Ea ikastetxeko dokumentuak
errebisazten direnean genero ikuspegia kontuan izaten duten
|
||||
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina